10-01-2014

Fanbase: fantattoo's


Helemaal in het begin van mijn blog schreef ik deze post over Harry Potter-tattoo’s. Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die fan zijn van een andere film of serie en die dat laten merken door een tattoo te laten zetten. Ik ben via internet op zoek gegaan naar de (naar mijn mening) meest aparte fantattoo’s:


Ik had nooit verwacht dat er iemand zou zijn die Sheldon van The Big Bang Theory op zijn lichaam getatoeëerd zou willen hebben. Ik vind de tattoo wel erg grappig, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je zoveel fan zou kunnen zijn van een serie.




Deze tattoo is erg subtiel. Op het eerste gezicht zou je niet zo snel kunnen raden om welke serie dit gaat. Maar het gaat om How I Met Your Mother. Het enige wat je in de eerste seizoenen weet is dat de moeder een gele paraplu heeft.



Natuurlijk kan een Twilight-tattoo niet ontbreken in dit rijtje. Ik kwam er veel meer tegen op google, echt een aanrader om even te gaan kijken! Sommige tattoo’s zijn wel mooi maar de meeste tattoo’s zijn zo enorm groot. Als ik een tattoo zou nemen zou ik voor een kleintje gaan.




En als laatste heb ik nog een tattoo gevonden van The Lord Of The Rings. Meestal vind ik het wel leuk om bijzondere of rare tattoo’s op te zoeken maar het was nog nooit in me opgekomen om te zoeken naar LotR-tattoo’s. Ik heb de serie nog nooit gekeken dus ik heb geen idee wat er nou precies staat, maar ik denk dat iedereen wel weet dat deze tekst in de ring gegrafeerd staat (of heb ik het nu helemaal mis?). 


Er zijn nog zooooveel meer films en series waar fantattoo's over te vinden zijn. Zoek maar eens op google of op Pinterest. Ik vind het altijd leuk om te bekijken hoe anderen hun fandom uitdrukken. Als ik zelf zou moeten kiezen zou ik gaan voor een kleine tattoo die niet direct schreeuwt waar het om gaat (zoals de TBBT- en de Twilighttattoo) maar juist subtiel zijn (zoals de gele paraplu). Ik denk dat ik over een tijdje mijn eerste tattoo laat zetten om mijn ultieme fandom te tonen aan de wereld. Iemand enig idee wat ik bedoel? Wie weet ga ik wel voor zoiets als dit: 

We zullen zien... 

2 opmerkingen: