11-01-2014

Concepten: Laatste goede voornemen


Vandaag ga ik het hebben over mijne zesde goede voornemen. Dit voornemen wil ik graag wat uitgebreider bespreken, daarom maak ik er een apart artikel over. Op het eerste gezicht klinkt het allemaal nog wat vaag maar eigenlijk valt het reuze mee.

Ik wil namelijk graag mijn eigen serie maken.
En daarmee bedoel ik niet perse een verhalende serie (zoals de series die ik volg) maar een webserie via youtube. Er zijn zoveel mensen die op youtube een geweldige serie hebben. Het beste voorbeeld is Ray William Johnson met =3. Deze serie loopt al een paar jaar en blijft echt ongelofelijk leuk. Het concept is zo simpel maar echt heel erg goed.

Daarnaast heb je ook SimpleCookingChannel. Deze man maakt echt de lekkerste dingen op de simpelste manier. Ondanks dat ik nog nooit iets van hem heb gemaakt vind ik zijn video’s wel echt heel erg leuk om te kijken. Vooral de manier hoe hij dingen proeft is geniaal.

Ik zou zelf ook wel zoiets op willen zetten. Ik heb alle materialen die nodig zijn om een kanaal op te zetten: Filmcamera, filmruimte, bewerkingsprogramma, internet en een youtubekanaal.

Alleen mis ik nog een concept. Alles bestaat namelijk al! Toch wil ik dit jaar goed nadenken en met een leuk concept komen zodat ik ook mijn eigen webserie kan beginnen. 
Suggesties zijn altijd welkom! Het lijkt me een geweldige hobby om mijn creativiteit in kwijt te kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten