10-01-2014

Column: Quotes deel 2


Omdat mijn vorige blog over de film-zinnen nogal veel impact heeft gemaakt bij de mensen in mijn omgeving, komt vandaag deel 2! Verschillende mensen in mijn omgeving horen nu alle zinnen die ik uit films heb overgenomen. Hieronder staan een aantal nieuwe zinnen en woorden die ik uit films en series heb overgenomen en lekker in een gesprek ertussendoor gooi!

bij 1.23
You fithly halfbreed! Deze zin zeg ik altijd tegen mijn hondje als ze weer eens niet luistert. Dit is elke dag wel een paar keer het geval. Ik moet mezelf soms beheersen om deze zin niet tegen anderen te roepen als ze iets stoms hebben gedaan. Maar dat vind ik een beetje te gemeen om te zeggen.



you’re not going mad. I can see them too. You’re just as sane as i am. Meestal gebruik ik een van deze drie zinnen. Ik gebruik ze wel allemaal afzonderlijk. Daarnaast gebruik ik ook een andere zin in dit stukje. I hope there is pudding. Ookal hou ik zelf helemaal niet van pudding, vla en yoghurt, toch vind ik het leuk om deze zin te zeggen na het eten!





En natuurlijk kan deze niet vergeten worden! BAZINGA! Een van mijn favoriete zinnen! Ik gebruik hem niet heel vaak omdat ik niet zoveel grappen maak (Bazinga!). Ook het lachje van Sheldon zou ik graag willen gebruiken, maar als ik eenmaal begin met lachen heb ik niet genoeg beheersing meer om zo’n lachje eruit te krijgen. Daarom hou ik het mooi bij bazinga!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten