09-01-2014

Horen, zien, spreken: Mayim Bialik

Niet iedereen zal Mayim Bialik kennen onder haar eigen naam, maar als Amy Farrah Fowler in de serie The Big Bang Theory is ze erg bekend. Vandaag ga ik wat meer over haar vertellen.

De rol die ze namelijk speelt in de serie is deels ook haar eigen leven. Mayim heeft namelijk echt een PHD in neurowetenschappen.

Ze heeft daarnaast ook een blog 
waar ze een aantal keer per week 
iets post. De posts zijn goed te 
begrijpen (er zijn genoeg mensen 
met een PHD die onnodig met 
moeilijke woorden strooien).


Ik lees haar posts altijd met veel plezier. Door zelf over haar leven te vertellen hoeven we niet alles te lezen in de roddelbladen. Haar scheiding, haar twee kinderen en haar verschijning in The Big Bang
Theory komen allemaal uitgebreid 
aan bod. Vooral de posts over TBBT 
vind ik erg interessant en lees ik 
echt met veel plezier.  Deze staan 
allemaal hier onder elkaar opgesomd.


Haar karakter in TBBT is mijn lievelingskarakter. Amy is zo ontzettend aardig tegen iedereen. Soms lijkt het alsof niemand haar echt waardeert en dat ze er maar gewoon bij zit omdat ze een relatie met Sheldon heeft. Eigenlijk kan niemand meer zonder Amy en zijn ze allemaal erg aan haar gehecht, ook al laten ze dit niet zo duidelijk merken als bijvoorbeeld bij Bernadette of Penny.


Ik heb mijn drie favoriete momenten van Amy toegevoegd, het zijn echte aanraders! Zelfs zonder context zijn het geweldige grappen. Enjoy!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten