08-01-2014

Column: Uitleg goede voornemens


Meestal heb ik alleen wat van die loze beloftes die ik tegenover mezelf maak. Vroeger gaan slapen, eerder aan mijn huiswerk beginnen. Maar dit jaar heb ik een aantal goede voornemens opgesteld die ik ook echt ga volgen! Ik heb ze hier al even opgesomd en vandaag ga ik een aantal van deze voornemens beter uitleggen.

Eindelijk eens beginnen aan Games Of Thrones, Breaking Bad en The Walking Dead:
Ik heb deze series een beetje links laten liggen. Mijn eerste indruk was altijd dat ze vrij gewelddadig waren en niks voor mij. Geen idee waarom, maar ik ben er ook nooit aan begonnen. Nu hoor ik over deze series veel goeds dus ik heb besloten om in 2014 de eerste 8 afleveringen te bekijken en als ze leuk zijn wil ik alles bijkijken en daarna de series blijven volgen.

Elke week minimaal 1 film kijken:
Meestal kijk ik meerdere films per week, maar af en toe in een drukke week heb ik geen tijd om een film te kijken. Af en toe moet ik het werken een beetje aan de kant zetten en die paar uurtjes per week ook gewoon wat leuks doen. Ook wil ik meer films gaan bekijken die ik zelf nooit zou kijken.

1 of 2 oude series die niet meer geproduceerd worden helemaal opnieuw kijken: 
Meestal kijk ik in de zomervakantie een serie helemaal opnieuw. Zo heb ik al verschillende series helemaal bekeken. Na de laatste aflevering ben ik altijd teleurgesteld dat de serie niet meer gemaakt wordt. Toch moet dat me niet weerhouden om een oude serie terug te kijken! Ik zit te denken aan Scrubs, The King Of Queens, According to Jim, Everybody Loves Raymond of Malcolm In The Middle.

Minimaal 2x een Harry Potter-marathon houden:
Afgelopen jaar heb ik ook twee keer een Harry Potter-marathon gehouden. Ik vond het heel erg leuk om een hele nacht op te zijn en helemaal op te gaan in de wereld van Harry Potter. De hele beleving is geweldig.

1 of 2x een andere film-marathon houden:
Omdat er zoveel leuke film-series bestaan vind ik dat ik er nog meer moet kijken. Door me alleen te beperken tot Harry Potter mis ik een hoop leuke films. Denk hierbij aan een Twilight-marathon, een LOTR-marathon, Hungergames-marathon (als alle films uit zijn) of een Hangover-marathon. De keuzes zijn eindeloos!


Mijn laatste goede voornemen ga ik in een andere post uitleggen aangezien die wat meer uitleg nodig heeft en deze post al lang genoeg is op zichzelf!

4 opmerkingen:

  1. vroeg beginnen dan maar zou ik zeggen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha walking dead is niks voor jou, game of thrones waarschijnlijk wel :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walking dead is niks voor jou , game of thrones waarschijnlijk wel, dat is gewoon leuk :3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ben benieuwd of ik ze wat vind!

    BeantwoordenVerwijderen