17-01-2014

See you soon!

Dit is de laatste post voorlopig! Ik kijk terug op een lange (maar leuke) periode van berichten typen. Bij deze neem ik dus alvast afscheid van al mijn trouwe lezers (alle 6, hahaha).

Ik vond het erg leuk om te bloggen, een van de leukste schoolopdrachten tot nu toe. Daarom heb ik besloten om gewoon verder te bloggen! Ik vind films en series nog steeds erg interessant, maar ik denk dat ik alle leuke onderwerpen al wel besproken heb… Hoe ik het nu verder ga invullen weet ik nog niet, maar er komt vanzelf wel iets leuks uit. Misschien ga ik wel iets doen wat te maken heeft met mijn goede voornemen. Dat weet ik nog niet.

Mijn nieuwe blog heet lees-me.blogspot.nl. Ik heb hiervoor gekozen omdat deze een stuk neutraler klinkt dan wat ik nu heb. Waar ik precies over ga bloggen weet ik nog niet precies, maar ik wil wel zeker door bloggen want het bevalt me prima! 

Dusss... See you soon!

Xxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten