16-01-2014

Horen, zien, spreken: voorspellingen


Dit is het 39e bericht op mijn blog! Bijna aan het einde dus. Vandaag ga ik iets extra leuks doen. Ik ga vertellen wat ik hoop wat er in de toekomst met mijn favoriete shows gaat gebeuren.

The Big Bang Theory: Ik hoop dat Penny en Leonard gaan trouwen en voor altijd bij elkaar blijven. Voor Amy hoop ik dat ze ooit eens in een supersexy jurk verschijnt en dat Sheldon en Amy een romantische lange zoen hebben. Voor Howard en Bernadette hoop ik dat ze zwanger raakt, maar eerlijk gezegd heb ik geen zin in al die baby-scenes. Beetje gemeen om zo te zeggen maar ik zou dan liever zien dat ze een miskraam krijgt ofzo. En als laatste hoop ik dat Razj ook een leuke vriendin krijgt en misschien zelfs wel verloofd raakt!


How I Met Your Mother: Voor deze serie heb ik niet veel wensen (om het zo maar even te noemen). Ze zijn nu bezig in het laatste seizoen dus over een half jaar heeft Ted de moeder gevonden en is de serie klaar. Wel hoop ik dat Barney en Robin gelukkig getrouwd zijn en Marshal en Lily nog steeds in Amerika wonen.

The Originals: Ik hoop dat Tyler weer vrij komt. Daarnaast hoop ik dat Hayley een gezond meisje krijgt en dat Klaus zich echt gaat gedragen als een vader. Ik weet niet precies hoe, maar uiteindelijk hoop ik dat Elijah en Hayley met elkaar eindigen en Klaus met Caroline.

Harry Potter: Harry Potter kan natuurlijk niet ontbreken in dit rijtje! Ookal is de serie afgelopen, ik hoop dat JK Rowling ooit nog een boek schrijft over de volwassene levens van Harry en zijn vrienden. Als ze hier dan een film (of serie) van zouden maken zou dat helemaal geweldig zijn! Wie weet, ooit…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten