06-01-2014

Horen, Zien, Spreken: Terugblik 2013


Vandaag maak ik een terugblik over het jaar 2013. Welke films en series waren voor mij de hoogtepunten van 2013? Lees het hier.

2013 was het jaar dat ik een beetje thriller-af was en me meer op komedies ging richten. Een van mijn favoriete films was The Internship. Deze heb ik gezien in de bioscoop. Hij was echt geweldig (zeker de zwerkbal-scene) en ik heb heel veel gelachen. Ook sloot deze film goed aan op communicatie en ik zag mezelf later als helemaal bij google werken!

In de zomermaanden heb ik mijn eerste film-marathon gezien. En dan nog wel van mijn favoriete serie: Harry Potter. Je kan er hier meer over lezen. Daarnaast heb ik net voor het nieuwe jaar (op 29 dec) nog een HarryPotter-marathon gehouden met mijn zusje.

Ook ben ik in 2013 begonnen met serieus volgen van series. Ook daar kan je hier meer over lezen. Ik hou het nog steeds het hele jaar vol en het bevalt me prima! Ik weet precies wanneer wat online komt, en ik kan me er soms echt op verheugen.
Een serie die echt op me is gegroeid is TBBT. Ik ben verliefd op alle karakters en ik ben benieuwd wat 2014 brengt voor de serie!


Als laatste ben ik me meer gaan verdiepen in de wereld achter het witte doek. Via internet heb ik veel gelezen over films en wat er allemaal moet gebeuren voordat hij in de winkel ligt. Ik heb van veel films en series de productie-procedure bekeken. Het is vooral mooi hoeveel werk er in het decor zit. Je let er niet precies op maar er zit zoveel denkwerk in de achtergrond. Echt geweldig! Door deze verdiepingen heb ik besloten een blog over films en series te maken. Er zit zoveel meer achter dan alleen een beetje tijdverdrijf op de maandagavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten