05-01-2014

Social Mania: Spoilers


Een spoiler, iedereen weet wat het is en hoe vervelend het kan zijn om er eentje ongewenst te lezen. Elke vrijdag kijk ik een nieuwe aflevering van TBBT. Ook afgelopen vrijdag keek ik weer een nieuwe (schokkende) aflevering! Toen ik daarna op Facebook keek zag ik dat de pagina van TBBT een enorme spoiler had geplaatst! 

Gelukkig had ik de aflevering al gezien dus vond ik het niet zo erg, maar de reacties die eronder stonden waren vrij boos. Ik geef ze groot gelijk want in die ene zin stond de complete ommekeer van de serie.

Toen ik de reacties onder de afbeelding ging lezen moest ik hard lachen. Een hoop mensen waren boos dat deze spoiler in hun newsfeed werd gedumpt. De tegenstanders vonden dat zulke mensen zelf TBBT hebben geliked op Facebook en dus zelf ervoor hebben gezorgd dat ze de spoiler zagen. Beide partijen hebben gelijk. Ze hadden er wel bij kunnen zetten dat het en spoiler was ipv gewoon simpele afbeelding.
























Ben je nieuwsgierig geworden naar de afbeelding die ik bedoel? Klik dan op













1 opmerking: