01-01-2014

Horen, Zien, Spreken: Kevin James


Even een korte break in de updates, maar nu ben ik helemaal terug! Vandaag ga ik het hebben over Kevin James. Niet iedereen kent hem bij naam, maar zijn films zijn zeer geliefd door het grote publiek. Als je één film van hem leuk vindt, vind je ze allemaal leuk!

Het eerste wat ik van hem zag was zijn rol als Dough in The King Of Queens. Deze serie is gestopt in 2007 maar wordt nog regelmatig herhaald op tv. Ik heb elke aflevering bekeken en ze zijn allemaal echt ge-wel-dig!

Een andere topper van Kevin James is Mall Cop, waar hij Paul Blart speelt, een eenzame beveiliger die zijn baan erg serieus neemt. Ondanks dat alles fout loopt, redt hij de mall.


Op dit moment is Grown Ups op tv en ondanks dat ik meestal niet zoveel van simpele komedies hou, is dit toch een leuke film om een saaie avond door te komen! En na de drukke nieuwjaarsnacht is een lekkere ontspannen avond wel welkom! En voor iedereen die graag meer wil weten over Kevin, kan hem nu volgen op Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten