14-01-2014

Collectibles: Harry Potter


Vandaag ga ik het hebben over een aantal collectibles van Harry Potter.
Eerlijk gezegd had ik nog nooit gezocht naar spullen van de serie. Ik heb zelf een trui, paar oorbellen en een ketting van het teken van de relieken van de dood, maar die heb ik op een markt in Engeland gekocht en zijn dus niet officieel van Harry Potter.

Vandaag ga ik wat officiele collectibles bekijken:

De eerste is een telefoonhoesje. Hierop staat de tekst die je moet zeggen als je de sluipwegwijzer wil gebruiken.










Dit is een horloge van de tijdverdrijver. Het uurwerk kan ook omgedraaid worden (zoals de echte ketting) en op de achterkant staat het logo van Zweinstein.







Dit is een horloge waar het teken van de relieken opstaat. Deze is er mooi en simpel. Ik zou hem best kunnen dragen!








Dit is een plastic armbandje. Op deze staat dezelfde tekst als op het telefoonhoesje. Erg leuk!



Dit is een ketting van het gouden ei uit deel vier. In dit deel moet Harry de aanwijzing uit het gouden drakenei oplossen.







Dit is de ring waar Voldemort een gruzielement van had gemaakt. Het is de ring die ervoor zorgt dat Perkamentus uiteindelijk overlijdt.






Ook dit is een gruzielement. Deze zorgde voor een spannend einde in deel zes en een spannende dag in deel 7. Heel erg mooi en griezelig tegelijkertijd!










Natuurlijk kun je met deze spullen niet echt de tijd bewerken of een lied onder water afspelen. Maar toch zijn de collectibles heel erg mooi. Er hangt wel een prijskaartje aan, maar dan heb je ook een mooi stuk wat lang goed blijft.

Als je zelf iets wil aanschaffen, kijk dan op deze website: wbshop.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten