18-12-2013

Collectibles: TBBT


Elke grote serie heeft een aantal collectibles. Met deze merchandising kunnen de fans gemakkelijk aan iedereen laten zien dat ze fan zijn. Vandaag ga ik de merchandise van The Big Bang Theory (TBBT) bekijken.
Er zijn erg veel shirts te koop van TBBT. Bij sommigen kun je er direct uithalen dat het om TBBT gaat, bij anderen kan dat alleen als je de serie kent. Hier volgen een paar “anonieme” t-shirts:
Mijn favoriete shirt is die van soft kitty. Dit liedje wordt een aantal keer gezongen in de serie en is erg leuk. Daarnaast kun je niet direct zien dat het om TBBT gaat. 

Daarnaast heeft TBBT ook posters:

Mijn favoriete poster is de onderste. Hij spreekt me gewoon het meeste aan. 

Als laatste nog een paar andere collectibles:


    










Mijn favoriet is het paar schoenen. Ik zou ze zelf niet aandoen maar ze zijn wel heel erg leuk om naar te kijken! 

Ik heb zelf niks van TBBT. Ik vind het erg leuk om de serie te kijken, maar niet de hele wereld hoeft het te weten (ook al post ik dit nu op een openbare blog, maar goed…). Het lijkt me leuk om zo’n shirt aan te hebben als niemand weet dat het van TBBT is. Hierdoor uit je jezelf maar herkent niemand het. Helaas is dat waarschijnlijk niet mogelijk, aangezien de serie zo populair is.
Wil je zelf collectibles kopen? kijk dan op large.nl of de officiĆ«le TBBT-website

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten