20-12-2013

Column: Quotes



Als ik eenmaal een film of serie leuk vind blijf ik deze quoten! De meeste mensen in mijn omgeving hebben niet door dat ik de hele dag door hiermee bezig ben. Het is een beetje mijn geheime hobby geworden! Ik weet niet waarom maar ik kan het gewoon niet laten.

Aangezien de meeste quotes in het Engels zijn komt het soms wel raar over. Mensen in mijn eigen omgeving zijn gewend dat ik er veel Engelse zinnen tussendoor gooi. 

Mijn twee favoriete quotes zijn (verrassend genoeg) van Severus Snape uit Harry Potter and the order of the phoenix. Deze quotes zeg ik elke dag wel een paar keer.

Daarnaast quote ik ook vaak de standaard zin van Barney Stinson uit How I Met Your Mother. 
Er zijn nog genoeg andere quotes die ik graag gebruik, maar omdat het nog steeds een geheime hobby moet zijn hou ik die lekker voor mezelf. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten